جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نورالثقلین

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت بیش از ۸۰ کانون دارالثقلین در این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به برنامه محوری کانون های دارالثقلین، حول محور توسعه فعالیت های قرآنی، مبلغان طرح هجرت با آموزش برنامه های قرآنی در کانون های دارالثقلین در راستای توسعه و گسترش برنامه های روخوانی،روانخوانی،تفسیر،حفظ و احادیث اهل بیت(ع) فعالیت تبلیغی خود را انجام می دهند.

وی خاطر نشان کرد: کانون های دارالثقلین با همکاری و تعامل هیئت امنای مساجد و هیات مردمی با هدف نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه بویژه نسل جوان اداره می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از اعزام مبلغان در مناسبت های مذهبی و ملی به مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و گفت: امسال علاوه بر حضور مبلغان طرح هجرت، بحث اعزام کوتاه مدت مبلغان نیز مطرح است که مبلغان با ثبت نام در این طرح می توانند برای تبلیغ به مناطق مختلف استان اعزام شوند.

حجت الاسلام ولی پور در پایان با اشاره به فصل اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان بیان داشت: مبلغان طرح هجرت، امین و ... با حضور در پایگاه های اوقات فراغت مساجد و مدارس شهری و روستایی برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را برای دانش آموزان در مقاطع مختلف برگزار می نمایند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha