سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله طه محمدی نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: نظام سلطه بارها ایران را به دلیل نقض حقوق بشری که مد نظر آن هاست محکوم کرده. حقوق بشر از دید آن ها آزادی همجنس بازی است که بزرگ ترین گناه بشری است. آن ها به حدی در جهل هستند که این کار را تبدیل به تمدن کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، امروز در درس اخلاق که در استانداری همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه علما و کسب علم در دین اسلام، گفت: مرحوم آیت الله بروجردی که دو نسل از مراجع ما شاگرد ایشان بودند به احترام علم و ادب در هر مکانی که قلم وجود داشت هیچ موقع استراحت نمی کردند.

وی در ادامه، رفتار حضرت خدیجه(س) را حاوی پیام های بسیاری دانست و گفت: با وجود سختی ها و توهین هایی که هر روز پیامبر اسلام(ص) با آن مواجه بودند، حضرت خدیجه(س) هیچ گاه و در هیچ شرایطی ایشان را تنها نگذاشتند.

آیت الله طه محمدی افزود: عظمت حضرت خدیجه(س) به اندازه ای بود که هر زمان جبرائیل به سمت پیامبر(ص) می آمد خداوند به جبرائیل می فرمود سلام من را به خدیجه برسان.

وی از همسر پیامبر(ص) به عنوان اسوه والگویی برای همه یاد کرد و گفت: در فضای تاریک و ظلمات آن زمان که عرب جاهل که دختر را زنده به گور می کردند، حضور یک زن که تمام ثروتش را در راه دین خرج کند واقعا الگو قرار دادن چنین شخصیتی درست ترین کار ممکن است.

امام جمعه همدان گفت: یکی از گناهان ما این است که نمی دانیم اسلام چه خدمتی به ما و به دنیا کرده است و اگر اسلام نبود وضعیت ما مشخص نبود.

وی به دشمنی های استکبار علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام سلطه بارها ایران را به دلیل نقض حقوق بشری که مد نظر آن هاست محکوم کرده. حقوق بشر از دید آن ها آزادی همجنس بازی است که بزرگ ترین گناه بشری است. آن ها به حدی در جهل هستند که این کار را تبدیل به تمدن کرده اند.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha