جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار اساتید حوزه و مردم نجف با آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ در راستای دیدار اساتید و طلاب حوزه علمیه نجف اشرف با آیت الله بشیر نجفی در ایام ماه رمضان، تعدادی از اساتید و طلاب با ایشان دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در راستای دیدارهای رمضانی اساتید و طلاب حوزه علمیه نجف اشرف با مراجع تقلید، شماری از اساتید و فضلای این حوزه از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید علی البعاج و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد تقی حکیم با حضرت آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

این مرجع تقلید در این دیدار پیرامون اوضاع امت اسلامی و حوزه علمیه و مهم ترین چالش هایی که با آن رو به رو هستند صحبت کرده و بر اهمیت وحدت میان مؤمنین برای مقابله با توطئه های دشمنان دین اسلام که با هدف تفرقه میان ملت عراق و مخدوش کردن چهره اسلام انجام می گیرد، تاکید کردند.

آیت الله بشیر نجفی همچنین بر اهمیت ناموفق بودن توطئه هایی که برای دور کردن جامعه از حوزه علمیه انجام گرفت تاکید کردند و گفتند: بعد از این که دشمنان متوجه شدند پیروزی عراق بر داعش نشأت گرفته از حوزه علمیه نجف اشرف است، این توطئه ها را برای از بین بردن قدرت و وحدت مردم عراق به راه انداختند.

دیدار تعدادی از متفکرین و نخبه های نجف اشرف با آیت الله نجفی

تعدادی از متفکرین، اساتید دانشگاه و پژوهشگران با آیت الله بشر نجفی دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص سال های سرکوب و تروریسم که حوزه علمیه نجف در زمان حکومت رژیم بعث با آن مواجه بود و همچنین در خصوص نقش حوزه در حفظ امت اسلامی گفتگو شد.

آیت الله بشیر نجفی اشاره کردند: مشکل امروز عراق فاسدی است که در نهاد های کشور جریان دارد، لذا همه مسئولین باید برای پایان پرونده فساد تلاش کنند و با چشم پوشی از منافع شخصی به وظیفه خود برای پیشرفت کشور عمل کنند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha