جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه هنرهای تجسمی با عنوان "الی بیت المقدس" با حضور هنرمندان عرصه خوشنویسی، تصویرسازی و نقاشی در قم خبر داد.

محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در هفته ها و ماه های اخیر در فلسطین اشغالی اظهار داشت:شکی وجود ندارد که آرمان فلسطین همچنان جزو جدایی ناپذیر از هویت امت اسلامی است که به خصوص پس از اقدام آمریکای جنایتکار در انتقال سفارتخانه اش به قدس شریف ، توجه به این موضوع از اهمیت بیش از پیشی برخوردار شده است.

وی افزود: در ایام آزادسازی خرمشهر ، مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی و انجمن های هنری و رسانه ای طلاب این مرکز در روز یکشنبه ششم خردادماه، سلسله برنامه هایی با عنوان "الی بیت المقدس " را تدارک دیده که در واقع ادای دین اهالی هنر و رسانه به آرمان فلسطین و مخالفت با بدعهدی آمریکا می باشد.

حسنی ادامه داد: در واقع این هنرمندان و فعالان رسانه ای به عنوان پیشگامان هنر انقلابی با اجرای این برنامه در رشته های مختلف می کوشند که پژواک صدای رسای آرمان فلسطین باشند.

وی گفت: به همین خاطر از ساعت 11 امروز کارگاه هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان خطاط، نقاش و تصویرساز قمی در نگارشتان اشراق برگزار شده و تا ساعت 17 امروز نیز ادامه می یابد.

رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: همچنین از ساعت 18 عصر شعر فلسطین با حضور سعید بیابانکی ، شاعر مطرح کشورمان و البته حضور جمعی از شاعران استان قم در همین مکان برگزار می شود و به طور همزمان نیز گردهمایی اصحاب رسانه با موضوع واکاوی تحولات فلسطین در رسانه ها در مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha