شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مردم نیازمند

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی بعضی از خانواده ها نگران کننده است، گفت: نگذاریم اُمید به زندگی در بین فقراء کم رنگ شود.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به کلام گهربار امام علی(عليه السلام) که مى فرمايد«فقر از مرگ بزرگ تر است»، گفت: سخن حکیمانه امام علی(ع) در خصوص کمک به فقراء حجت را بر ما تمام کرده است.

وی در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای کمک به فقراست، باید خانواده هایی که وضعیت معیشتی آنها زیر فقر هستند را دریابیم.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب یا بیان اینکه در برخورد با خانواده های مستضعف انسان احساس شرم می کند، ادامه داد: بعضا پسران و دختران خانواده ها ضعیف به خاطر فقر مالی ترک تحصیلی کرده و در سن کم در جاهای نامناسب مشغول به کار های سخت و طاقت فرسا می شوند.

وی با بیان اینکه کمک های نهادهای حمایتی کافی نیست، تصریح کرد: باید مسئولین و خیّرین روزه دار خانواده ها فقیر را تحت حمایت قرار دهند تا کمتر آسیب ببینند.

حجت الاسلام  کرمی نیا با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی بعضی از خانواده ها نگران کننده است، ابراز داشت: نگذاریم اُمید به زندگی در بین فقراء کم رنگ شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید قشر ضعیف را در ماه مبارک فراموش کرد، گفت: کمک و یاری مردم نیازمند در ماه مبارک رمضان توشه ای است برای آخرت ما که دینار و درهمی وجود ندارد.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در پایان یادآور شد: رسیدگی به اقشار نیازمند و رفع مایحتاج اولیه آنان باعث آبرومندی نظام اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha