پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خروج آمریکا از برجام

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز با خروج آمریکا از برجام بسیاری از افراد و مسئولین به این باور رسیده‌اند که برجام آورده ای برایمان به همراه نداشت. لذا خروج آمریکا از آن موهبتی الهی بود تا مسئولین ایرانی دست از وقت‌کشی در برجام کشیده و به مشکلات داخلی کشور اعم از بیکاری و ... رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام شعبان تقیخانی در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: شواهد حاکی از آن است که در خصوص توافق‌نامه برجام تضمینی از آمریکا گرفته نشده بود که بسیار جای تاسف دارد، امروز اگر صداقت در بین مسئولین مشهود است، لازم است با مردم صادقانه و شفاف صحبت شود.

وی افزود:  امروز با خروج آمریکا از برجام بسیاری از افراد و مسئولین به این باور رسیده‌اند که برجام آورده ای برایمان به همراه نداشت. لذا خروج آمریکا از آن موهبتی الهی بود تا مسئولین ایرانی دست از وقت‌کشی در برجام کشیده و به مشکلات داخلی کشور اعم از بیکاری و ... رسیدگی کند.

حجت الاسلام تقی خانی ادامه داد: امروز رها کردن برجام یک تکلیف برای دولت و دولتمردان است، چرا که عایدی را برای ما به همراه نداشته است، لذا می‌بایست دولتمردان نسبت به فرصت ایجاد شده برای رشد و ترق  کشور توجه داشته باشند.

 استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به مسئله فلسطین، اظهار کرد: سکوت بسیاری از کشورهای منطقه در مقابل اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بدان دلیل است که بسیاری از آن‌ها حیاتشان وابسته به آمریکا و اسرائیل است.

وی بیان کرد: جنایات علیه مردم  مظلوم فلسطین باعث آگاهی، بیدارشدن ملت ها در سراسر جهان شده و ادامه این روند، یقینا سبب اتحاد و انسجام هر چه بیشتر جبهه‌های مقاومت در سراسر جهان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha