جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مسابقه کتاب‌خوانی «قطعه‌ای از بهشت» با محوریت مروری کوتاه بر ویژگی‌ها و برکات ماه مبارک رمضان بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «قطعه‌ای از بهشت» می‌توانند تا تاریخ 24 خردادماه جاری به بخش مسابقات سایت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به نشانی www.amfm.ir مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان برای پاسخ‌گویی به سؤالات این مسابقه باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد برکات و ویژگی‌های ماه مبارک رمضان که در قالب کتابچه‌ای گردآوری شده را از واحد مسابقات حرم مطهر واقع در صحن صاحب‌الزمان(عج) یا نسخه الکترونیکی آن را از سایت آستان مقدس دریافت و مطالعه کنند.

 نفرات برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی قطعه‌ای از بهشت با انجام قرعه‌کشی تا تاریخ سوم تیرماه معرفی می‌شوند و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت می‌کنند.

هر فرد با استفاده از شماره ملی خود فقط می‌تواند یک‌بار در این مسابقه شرکت کند و افراد در صورت روبرو شدن با مشکلی در انجام مسابقه آنلاین می‌توانند با واحد مسابقات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به شماره 02537175567، تماس حاصل فرمایید.

گفتنی است: نهادها و مؤسساتی که در راستای برگزاری این مسابقات کتاب‌خوانی تمایل به همکاری داشته باشند می‌توانند در وقت اداری با واحد مسابقات حرم مطهر تماس حاصل کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha