چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جشنواره  تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی

حوزه/ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان قم، جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان  قم، جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب های اجتماعی را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب هایی چون شعر، داستان کوتاه، مطالب کوتاه دینی، علمی و تاریخی، عکس، استیکر، گرافیک، موشن گرافیک، نقاشی، خوشنویسی، اینفوگرافیک، کلیپ، برشی از فیلم بلند، فیلم مستند کوتاه، انیمیشن و فیلم کوتاه به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان قم ارسال نمایند.

آثار ارسالی با موضوعات و محورهایی چون اعتیاد، طلاق وحاشیه نشینی در اولویت انتخاب آثار برگزیده در جشنواره خواهند بود  و به 50 اثر ارسالی برتر و همچنین کانال فعال در این زمینه علاوه بر تقدیرنامه، جوایز نقدی اهدا می شود.

آثار پذیرفته شده در جشنواره تولیدات محتوایی فرهنگی و هنری در فضای مجازی با موضوع آسیب های اجتماعی در کانال فضای مجازی فرهنگ عمومی به نام صاحب اثر بارگذاری می گردد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق  پیام رسان های داخلی سروش، ایتا و یا ایمیل تا ۳۰ خرداد ماه جاری ارسال کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های -۳۷۷۱۲۸۲۸- ۳۷۷۰۶۵۶۹و داخلی های ۱۰۵و ۴۰۹تماس بگیرند.

ایمیل:f.magazi.qom@farhangmail.ir

https://sapp.ir/famfaerسروش

ttps://eitaa.com/famfaerایتا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha