پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
الجزایر

حوزه/ سفیر الجزایر در ایران بیان داشت: جنایات اسرائیل غاصب در فلسطین با هیچ یک از قوانین بین المللی و عقل سلیم سازگار نیست و باید در برابر آن ها ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، عبدالمنعم الاحریز، سفیر الجزایر در ایران در آیین افتتاحیه بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن که یکشنبه شب در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ماه رمضان را ماه وحدت و همبستگی دانست.

وی ادامه داد: مردم الجزایر با شکوه خاصی ماه رمضان را برگزار می کنند و در آن شاهد اطعام فقیران و برگزاری محافل مختلف قرآنی و دینی هستیم.

سفیر الجزایر در ایران با بیان این که ماه رمضان ماه عبادت است، بیان داشت: روزهای این ماه باید روزه داری و شب های این ماه شب زنده داری کرد.

وی افزود: ماه رمضان دارای رسالت جهانی است؛ رسالت این ماه عظیم درس اخلاق و بیان ارزش های بزرگ انسانی و دینی است.

عبدالمنعم الاحریز با بیان این که ماه رمضان ماه دوستی و صلح است، تأکید کرد: البته این به معنای آن نیست ما ظلمی که به برادران مسلمانانمان در فلسطین توسط اسکتبار صهیونیست صورت می گیرد را نادیده بگیریم و یا فراموش کنیم.

وی بیان داشت: جنایات اسرائیل غاصب در فلسطین با هیچ یک از قوانین بین المللی و عقل سلیم سازگار نیست و باید در برابر آن ها ایستادگی کرد.

سفیر الجزایر در ایران گفت: کشور ما همیشه حامی فلسطین بوده است. آیا وقت آن نشده که جنایات علیه مسلمانان پایان یابد؟

وی ادامه داد: الجزایر خود قربانی تروریست، خشونت و... است و تأکید ما بر صلح و دوستی است، ما معتقدیم که باید از افراط جلوگیری کرد.

عبدالمنعم الاحریز در بخش پایانی سخنان خود از برگزار کنندگان بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تقدیر کرد.

انتهای پیام/

313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha