جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام خمینی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای برنامه های ویژه سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در ۱۸ نقطه شهری و روستایی استان خبر داد .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در خرم آباد، با اشاره به این که امسال به دلیل تداخل ماه مبارک رمضان با سالگرد حضرت امام خمینی(ره) اعزام عزاران به حرم مطهر صورت نمی گیرد، گفت: برنامه های ویژه سالگرد حضرت امام خمینی(ره) با حضور مردم در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال اعزام مبلغ برای تبیین اندیشه های امام راحل(ره) به نقاط مختلف شهری و روستایی استان صورت خواهد گرفت، بیان داشت: مبلغان با حضور در مساجد، حسینیه ها و هیات مذهبی به تبیین اندیشه های والای عرفانی، سیاسی و شخصیت علمی حضرت امام خمینی(ره) خواهند پراخت.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد از برگزاری مراسم ویژه سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 14 خرداد در این مدرسه خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی و با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیات الغیب در پایان از برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت مسابقه کتابخوانی وصیت نامه حضرت امام(ره) برای جوانان خبر داد و افزود: این مسابقات نیز با تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد.   

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha