سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
عزیزبیگی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: با تلاش این معاونت و طلاب حوزه، کتب کتابخانه در حال لیست برداری بوده و پس از آن در سامانه کاوش ثبت خواهند شد .

حجت الاسلام محمد عزیزبیگی، معاون پژوهش حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، گفت: با تلاش این معاونت و طلاب حوزه، کتب کتابخانه در حال لیست برداری بوده و پس از آن در سامانه کاوش ثبت خواهند شد .

معاون پژوهش حوزه صاحب الزمان (عج) اظهار کرد: با توجه به این که تعداد قابل توجهی از کتب کتابخانه به صورت امانت در اختیار طلاب است، لذا انتظار می رود طی تابستان امسال کار ثبت کتاب‌ها در سامانه کاوش تکمیل گردد. 

وی افزود: در کتابخانه حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) بیش از ده هزار جلد کتاب در زمینه های علوم اسلامی و انسانی موجود است. با این حال با توجه به اینکه کتابخانه مرجع علمی برای تمام طلاب استان است، با کمبود کتب کمک درسی حوزوی روبرو هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: سیستم های رایانه ای موجود در کتابخانه رفع اشکال شده و  به نرم افزار های موردنیاز موسسه نور مجهز شده اند، لذا طلاب گرامی می توانند برای تحقیقات و مطالعه دروس خود از این سیستم ها استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha