چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) حضور پرشور زائران در ویژه برنامه های همراهی را مورد توجه قرار داد و گفت: هر شب بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) در جشن همراهی ماه مبارک رمضان حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ حجت الاسلام جواد بهشتی پور مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های همراهی در حرم مطهر، اظهار داشت: به دلیل استقبال پرشور زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) ویژه برنامه های همراهی ماه مبارک رمضان ادامه برنامه های نوروز و اعیاد شعبانیه است که در ماه رمضان برگزار می شوند.

حجت الاسلام بهشتی پور افزود: ویژه برنامه های همراهی از شب نخست ماه مبارک رمضان 26 اردیبهشت ماه آغاز شده و هر شب در صحن جامع فاطمی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) حضور پرشور زائران در ویزه برنامه های همراهی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: هر شب بیش از هزار و 500 نفر از زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) در جشن همراهی ماه مبارک رمضان حضور می یابند.

وی با اشاره تعطیلی ویژه برنامه همراهی در لیالی قدر عنوان کرد: این ویژه برنامه ها در شب های قدر به مدت شش شب از 13 الی 18 خرداد ماه تعطیل می شود.

حجت الاسلام بهشتی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه اقشار مختلف بیننده این ویِژه برنامه هستند به گونه ای برنامه ریزی شده تا همه قشر های مختلف از این برنامه ها بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه همراهی در شب های ماه مبارک رمضان در صحن جامع فاطمی حرم مطهر ساعت 22 الی 24 برگزار می شو، .تصریح کرد: این ویژه برنامه در شب های شنبه، یک شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ماه مبارک رمضان به صورت زنده از ساعت 22 الی 23 از رادیو قم پخش می شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اجرای برنامه های متنوع و مختلف در ویژه برنامه ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: از جمله برنامه های جشن همراهی، تلاوت قرآن، بیان احکام و نکات اخلاقی، معرفی خدمات آستان در بخش های مختلف، دعوت میهمانان ویژه، اجرای سرود، تواشیح و نمایش، قرعه کشی و مسابقه حضوری است.

وی بیان کرد: مهمان های ویژه ای از خانواده های شهدای مدافع حرم، فرهیختگان، هنرمندان و قاریان در این ویژه برنامه حضور می یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha