جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدحسن رستمیان - سمنان

حوزه/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: در تلاشیم با همکاری ستاد اقامه نماز مراحل اجرایی شبکه ملی «یاوران نماز» جهت توسعه این فرهنگ نورانی آغاز کنیم تا همه در این ثواب عظیم شریک باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان، پیش از ظهر امروز در دومین نشست هم‌اندیشی توسعه شبکه یاوران نماز در استان سمنان با حضور فعالان قرآنی و نمازی این استان، اظهار داشت: نماز نماد عملی بندگی انسان در یگانه آفریننده جهان است و کسی که مسلمان واقعی است باید این واجب الهی را به فرموده خداوند به‌جای بیاورد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: کسی نمی‌تواند بگوید که من مسلمانم اما از سوی دیگر واجبات الهی ازجمله نماز و روزه را به‌جای نیاورد.

وی افزود: در تلاشیم با همکاری ستاد اقامه نماز مراحل اجرایی شبکه ملی یاوران نماز جهت توسعه این فرهنگ نورانی آغاز کنیم تا همه در این ثواب عظیم شریک باشیم.

حجت‌الاسلام رستمیان خاطرنشان کرد: هیچ ثوابی بالاتر از این نیست که فردی دیگران را به ادای واجب الهی ترغیب کند و با برشمردن مزیت‌ها و آثار نمازخواندن، آنان را نسبت به اهمیت خواندن نماز آگاه کند.

اقامه نماز ضامن کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان ویژگی‌های طرح یاوران نماز اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ نورانی نمازخوانی در جامعه باید هر فرد به‌عنوان یک یاور نماز پرورش یابد.

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین با اشاره به اهمیت خواندن نماز اول وقت تصریح کرد: بدون شک در جامعه‌ای که مردم به خواندن نماز اول وقت اهمیت می‌دهند آمار ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha