شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محمدحسین امیری - قیامدشت تهران

حوزه/ ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی نفس است و این ماه یک فرصت گران‌بها و استثنایی برای خودسازی و خداشناسی است.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به ویژگی‌های خاص ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خداوند ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تزکیه نفس انسان فراهم کرده است.

امام جمعه قیامدشت استان تهران با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه آمرزش و توبه و بازگشت به‌سوی خداست، تصریح کرد: افرادی که در زندگی خود آلودگی‌هایی داشته‌اند می‌توانند در خلوت سحرها، از خداوند متعال طلب آمرزش کنند و با روزه جان خود را شستشو دهند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است، افزود: افرادی که در طول زندگی خود در طول مدت سال دچار لغزش و خطا و گناه شده‌اند، در این ماه مبارک و ارزشمند از خداوند متعال طلب بخشش کنند.

حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یک فرصت گران‌بها و استثنایی برای خودسازی و خداشناسی است، خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید خود را در ماه مبارک رمضان آماده کنند، تا در طول سال در زندگی بتوانند با هوای نفس خویش و شیطان درون و بیرون مبارزه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha