جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اخلاق

عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: پنجاهمین شماره از فصلنامه «اخلاق» ویژه خانواده و فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام اصغر هادی عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان این که فصلنامه «اخلاق» دارای رتبه علمی ترویجی است، اظهار داشت: این فصلنامه توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

وی با بیان این که 9 مقاله در این شماره به چاپ رسیده، اظهار داشت: «ضعف سواد رسانه در استفاده از فضای مجازی و پیامدهای اخلاقی آن»، «راهکارهای اخلاقی قرآنی در ارتقای سواد استفاده از فضای مجازی در خانواده»، «راهمکارهای صیانت از خانواده در برابر آسیب های فضای مجازی»، «نظارت خانواده بر اطلاعات و ارتباطات فرزندان در شبکه های اجتماعی از منظر اخلاق» و «تأثیرات اخلاقی استفاده از فضای مجازی بر پیوند زناشویی و روابط فرزندان در خانواده» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

حجت الاسلام  هادی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه را در تحقق به اهداف خود یاری رسانند.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir  و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha