جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش ضیافت نور در قم

حوزه /دومین همایش ضیافت نور در استان قم با هدف اکرام خانواده روحانیان مرحوم این استان به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین طاهری در این همایش، با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) گفت: خدا را شاکرم که امسال توفیقی نصیب بنده شده که در جمع خاندان معظم روحانیان مرحوم، مهمان سفره افطار کریم اهل‌بیت(ع) باشم.
وی برگزاری همایش ضیافت نور را برگرفته از فکر و اندیشه والای مسئولان مرکز خدمات دانست و از رئیس مرکز خدمات برای طرح‌ریزی و اجرای این‌گونه همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و عاطفی قدردانی کرد.
مدیر مرکز خدمات استان قم تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم به پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند که از پیامبران گذشته یاد کند و ما هم تکلیف داریم از روحانیان متوفی و علمای گذشته و مردان بزرگی که میراث‌دار فکر و اندیشه و مکتب آنها هستیم یاد کنیم.
وی ابراز داشت: فرزندان انبیا و ائمه(ع) میراث‌دار فضائل و کمالات آنان بوده‌اند و امروز نیز فرزندان اهل علم تکلیف بیشتری برای ادامه راه و رسم پدرانشان دارند.
در ادامه این همایش، آقای جمالی نیک کارشناس تغذیه، نکاتی در مورد تغذیه سالم برای پیشگیری از بروز بیماری‌های گوناگون ارائه کرد.
این همایش همچنین با اجرای برنامه‌هایی نظیر مدیحه‌سرایی، پخش کلیپ ضیافت نور و قرعه کشی سفر زیارتی مشهد برای سه نفر از حضار تا لحظه افطار به طول انجامید و حاضرین در همایش پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات استان، در کنار مسئولان این مرکز روزه خود را افطار کردند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha