جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بخش حوزوی در روز نهم نمایشگاه قرآن کریم (۲۸)

مدیر حوزه علمیه خراسان، گفت: حوزه ها باید از قران آموزه های کاربردی و به روز تهیه و آماده کنند و در اختیار مردم به خصوص نسل جوان که امروز تنشه معارف قرانی هستند قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش حوزوی این نمایشگاه دیدن کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: تنوع غرفه ها و محصولات در نمایشگاه قرآن بسیار خوب و ارزشمند بود و از این لحاظ جای تقدیر دارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن اینکه آثار عرضه شده توسط مراکز باید به روز باشد، افزود: در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن آثار مختلف خوبی ارائه شده بود و فعالیت های ارزشمند دیگری چون مشاوره به بازدید کنندگان انجام می شود.

 وی تصریح کرد: برگزاری این چنین نمایشگاهی و حضور مردم نشان می دهد قرآن جامع است و از محتوایی کامل، عمیق و آموزنده برخوردار است که هرفرد و از هر قشری می تواند از آن بهره ببرید.

حجت الاسلام و المسلیمن عاملی در خصوص وظیفه حوزه های علمیه  در ترویج فرهنگ قرآن و معارف، گفت: تبیلغ تببین، اقدام وعمل به فرمایش رهبر ی در این زمینه می تواند مؤثر باشد.

وی افزود: حوزه های علمیه هم باید خودشان را از این منبع  وحی الهی سیراب کنند و هم از آن آموزه های کاربردی و به روز تهیه و آماده کنند و در اختیار مردم به خصوص نسل جوان که امروز تنشه معارف قرانی هستند قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه حوزه ها باید آن رسالتی که در قرآن به آن اشاره شده «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ ...»عمل کنند، گفت: حوزه علمیه خراسان نیز امسال در نمایشگاه حضور یافته و امیدواریم از تجاربی که به دست می آورد سال های آینده نیز با دست پر تری شرکت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha