شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هرچند فعالیت دستگاه های اجرایی برای ارایه عملکردهای خود از اهمیت بالایی برخوردار است، اما تمامی برنامه های مربوط به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید مردم محور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در اولین نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با گرامیداشت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه ها و دسیسه ها را علیه نظام اسلامی تدارک دیدند و هرگز دست از دشمنی با مردم ایران نکشیدند و پس از این نیز این توطئه ها چند برابر خواهد شد.

وی افزود: جشن ها و برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی باید مردمی باشد، در این زمینه می توان از پتانسیل و ظرفیت های مساجد و تشکل های مردم نهاد بهره برد و نقش اصلی را همچون سال های نخستین انقلاب به آنها داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری خروج آمریکا از برجام را نمونه ای آشکار از مقابله دشمنان انقلاب و نظام در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول این چهار دهه خدمات ارزنده ای را ارائه کرده، دستگاه های اجرایی باید برای تبیین و تشریح این دستارودها در قالب برگزاری نمایشگاه های عملکرد دایمی و جشنواره های مختلف اقدام کنند.

وی گفت: هر یک از دستگاه ها و سازمان های اجرایی 40 برنامه برجسته برای خود تعریف کرده و در طول سال نسبت به برگزاری باشکوه آنها اهتمام داشته باشند، چون برخلاف سال های گذشته دهه فجر امسال تنها منحصر به 10 روز نخواهد شد.

امام جمعه تبریز با تشریح دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی در بخش های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فناوری، تولید و صنعت اظهار داشت: بیان دقیق و ارایه هنرمندانه این دستاوردها بسیار حائز اهمیت است، نهادهای فرهنگی باید از طریق رسانه ها و حوزه های مختلف هنری این دستاوردها را با بیان شیوا و شفاف به اطلاع عموم مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی هدف اصلی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشان دادن خدمات این سال ها دانست و گفت: کارگروه های فعال در این ستاد همچون موتور محرکه ستاد هستند که باید از هم اکنون با تعیین مسئولان مربوطه نسبت به برنامه ریزی و تدارک مقدمات کار، فعالانه وارد عرصه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان تاکید کرد: کارگروه های تعیین شده در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید حساب شده و برنامه محور حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha