جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یوسفی مقدم

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با بیان اینکه نمایشگاه باید تبلور نیاز های جامعه باشد، گفت: با استفاده از آثار به روز قرآنی به نیاز های جامعه پاسخ داده شود و لذا باید مراکز قرآنی در این جهت بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی‌مقدم رئیس پژوهشکده فرهنک و معارف قرآن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قران کریم، اظهار داشت: هرسال بخش حوزوی نمایشگاه قرآن تجلی بهتری پیدا می کند و آثار ارزشمند تری را عرضه می نماید.

وی با بیان اینکه پژوهشکده فرنگ و معارف قرآن بیست و چهارمین سالی است که در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد، افزود: هر سال که در نمایشگاه شرکت می کنیم به خلاء های علمی که در حوزه فعالیتمان وجود دارد توجه کرده و سعی می کنیم برای دوره های بعدی آن خلاء ها را پر کرده و آثار بهتری تولید و عرضه بنماییم.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با بیان اینکه نمایشگاه باید تبلور نیاز های جامعه باشد، گفت: با توجه به اینکه از همه طبقات و سنین در نمایشگاه حضور می یابند باید دید چه اندازه این نمایشگاه قرآن به نیاز های جامعه پاسخ دهد.

وی توضیح داد: باید کودکان، نوجوانان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان در بازدید از نمایشگاه خروجی مناسب با نیازشان را دریافت کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم با تأکید بر ارائه آثار جدید و مورد نیاز جامعه توسط مرکز قرآنی، گفت:  این مراکز باید درارائه محصولات کاملا نوآوری داشته باشند و از عرضه محصولات تکراری گذشته پرهیز کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم تا با برگزاری نمایشگاه ها و جلسات قرآنی مسئله انس و الفت با قرآن و نیز سبک زندگی بر اساس معارف قرآن فراگیر شود و زندگی و فرهنگ جامعه ما هرچه بیشتر قرآنی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha