پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلطانی

مدیر اجرایی آموزش نرم افزاری علوم اسلامی نور گفت: امسال با ۳۰۰ عنوان نرم افزار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور داریم و به ارائه محصولات در بخش آموزش نرم افزارمی پردازیم. در واقع امسال رویکرد آموزشی داشتیم و بالای ۶۰۰ نرم افزار تولید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سلطانی مدیر اجرایی آموزش نرم افزاری علوم اسلامی نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دربیست و ششمین  نمایشگاه  بین المللی قرآن  گفت: مرکز تحقیقات علوم کامپیوتری نور طبق سنوات گذشته در نمایشگاه بین المللی قران کریم شرکت کرده و  امسال هم در بخش حوزوی و هم رسانه های دیجیتال حضور فعال و چشمگیری دارد و مثل همیشه استقبال از گروه خاص نرم افزار علوم اسلامی خیلی خوب بوده است .

وی افزود: به دلیل سابقه این مرکز که شناخته شده  است، امسال با 300 عنوان نرم افزار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور داریم و به  ارائه محصولات در بخش آموزش نرم افزارمی پردازیم. در واقع امسال رویکرد آموزشی  داشتیم و  بالای 600 نرم افزار تولید شده است . برخی از نرم افزارها فوق العاده تخصصی و علمی هستند مثل جامع التفاسیر، جامع الاحادیث، جامع الفقه اهل بیت(ع) و  جامع اصول فقه و زیر 10 عدد از نرم افزارهای ما نیاز به کارگاه آموزشی تخصصی ویژه دانشجویان و طلاب دارد که  در مرکز در قم  و در استان های دیگر آموزش می دهیم.

 

 

مدیر اجرایی آموزش نرم افزاری علوم اسلامی نور گفت: امسال 6 عنوان نرم افزار جدید داریم که برای اولین بار در نمایشگاه رونمایی شده است که از جمله آن نرم افزار مقتل الحسین(ع)  در خصوص جغرافیا  و مکتوبات محرم، نرم افزار شهید مطهری، نرم افزار معجم موضوعی کتب اربعه، نرم افزار تاریخ تشیع و معجم موضوعی شیخ اشراق و آثار ملاصدرا و معجم موضوعی تفسیر التبیان و المیزان در نمایشگاه قرآن رونمایی کردیم.

وی در خصوص موضوعات نرم افزارها گفت: نرم افزار های ما در موضوعات فقه، حکمت، قرآن حدیث، تاریخ، فلسفه بوده و در حوزه مبلغان معارف تبلیغ ویژه مبلغان و نرم افزار همراه با مبلغان ویژه مبلغان فعال در عرصه تبلیغ  با محتوایی غنی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha