سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار شهید اردکانی

حوزه/ مردم قدرشناس و فهیم دارالعباده با حضور در مراسم تشییع جانباز شهید سردار «سید حسین فیض اردکانی» در وداعی باشکوه، پیکر مطهر این شهید عزیز را تا جایگاه ابدی‌اش بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار شهید «سید حسین فیض اردکانی» قائم‌مقام وقت تیپ ۱۸ الغدیر و سپاه استان یزد در دوران دفاع مقدس و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکشنبه 6 خرداد پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت ناشی از جراحت‌های جانبازی، بی‌قرار از فراق یاران شهیدش به فیض شهادت نائل آمد و به قافله شهدا پیوست.

مردم قدرشناس و فهیم دارالعباده روز گذشته با حضور در مراسم تشییع جانباز شهید سردار «سید حسین فیض اردکانی» در وداعی باشکوه، پیکر مطهر ایش شهید عزیز را تا جایگاه ابدی‌اش بدرقه کردند.

در این مراسم که جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ازجمله آیت‌الله محمد رضا ناصری امام‌جمعه یزد، سرداران حمدی مقدم، رستگار پناه، دقیقی، صلاحی و بسیاری از هم رزمانش نیز حضور داشتند، پیکر پاک شهید حاج سید حسین فیض اردکانی از میدان آیت‌الله خاتمی(ره) اردکان بر روی دستان خیل عظیم مردم دارالعباده یزد تشیع و سپس به خاک سپرده شد.

مردم روزه‌دار دارالعباده که از فراق خدمتگزار صدیق خود می‌سوختند، بر سر و سینه‌زنان این شهید والامقام را تشییع کردند و اوج ارادت خود به ساحت شهدا را به منصه ظهور رساندند.

مجلس بزرگداشت این شهید سعید سه‌شنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور یزد و اردکان در مسجد کوشک نو اردکان برگزار شد.

شایان‌ذکر است مجلس بزرگداشتی صبح پنجشنبه 10 خرداد از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار، مجمع نمایندگان استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری، سپاه الغدیر استان و بیت شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی در مسجد روضه محمدیه منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha