جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوذری

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به این که امروز کشور در شرایط خاص سیاسی قرار داشته و بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز دارد، گفت: هرچند برخی اختلاف نظرها وجود دارد، ولی چنانچه دشمن بخواهد به کیان، فرهنگ و دین ما آسیبی وارد کند با وحدت و همدلی بیشتر مقابله خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، دکتر محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، شامگاه سه شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ استان ایلام، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون حفظ وحدت در جامعه گفت: روحانیان نقش مهمی در حفظ و تقویت وحدت در جامعه دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به این که امروز کشور در شرایط خاص سیاسی قرار داشته و بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز دارد، افزود: ملت و احزاب ایران در بحث ولایت پذیری، دفاع از نظام و حفظ میان و آرمان های انقلاب متحد هستند و هرچند برخی اختلاف نظرها وجود دارد، ولی چنانچه دشمن بخواهد به کیان، فرهنگ و دین ما آسیبی وارد کند با وحدت و همدلی بیشتر مقابله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نقطه به نقطه استان ایلام هنوز بوی جنگ و شهادت می دهد، ادامه داد: در حماسه دفاع مقدس مردم ایلام از آرمان ها، ارزش ها، کیان، فرهنگ و عزت اسلامی دفاع کردند و روحانیت بخش اعظم این مجاهدت ها را ایجاد کرد.

نوذری به جنگ نرم دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مباحثی که دشمن روی آن کار می کند مسائل فرهنگی است که به عنوان یکی از راهبردهای نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی از آن استفاده می کنند، لذا باید در این عرصه مراقب بود.

نوذری با انتقاد از اینکه اگرچه آسیب اجتماعی داریم، ولی بسیاری از آمارها مبالغه آمیز است، با اشاره به دو نوع تهدید داخلی و خارجی به عنوان آسیب های اجتماعی، گفت: دشمن هر هرگاه بخواهد پویایی و شکوفایی را ملتی بگیرند، جوانان آن را درگیر اعتیاد، و ... می کند.

وی از تدوین سند توسعه اجتماعی استان و سند جامع اربعین تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: برخی آسیب ها نظیر مسائل اجتماعی، قومیتی و فرهنگی در این استان وجود دارد که رفع آنها نیازمند همکاری، هماهنگی و برنامه ریزی دستگاه ها است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha