جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید سردار اردکانی

حوزه/ آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی،  نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیام هایی شهادت سردار جانباز «سیدحسین فیض‌اردکانی» را تسلیت گفتند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیام هایی شهادت سردار جانباز «سیدحسین فیض‌اردکانی» را تسلیت گفتند.

در پیام امام جمعه یزد آمده است:

شهادت و رحلت سردار شهید اسلام، جانباز پرطاقت دفاع مقدس، فرمانده بی‌بدیل جبهه‌های نبرد، مدیر پرتلاش نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یار و یاور افتادگان و درماندگان و سنگ صبور جانبازانی که هنوز درد و جراحت دفاع مقدس را با خود دارند، سردار «سیدحسین فیض اردکانی» بسیار موجب تألم خاطر و اسف و آه است.

اگرچه باید به فیوضات شهادت ایشان تبریک و آفرین گفت، این مرد خدا که سال‌های عمر خود را در خطه‌ غرب، خصوصاً کردستان در میان اکراد شریف سپری نمود و در جنگ تحمیلی از آن سرزمین با تمام وجود دفاع کرد که آینه شخصیت ایشان در نگاه یاران کرد و هم رزم ایشان به‌خوبی نمایان است؛ چرا که آن مرحوم برادری با وفا و یاوری بی ادعا و پشتیبان جوانان غیور کرد اهل سنت بود.

این دلاور جبهه‌های نبرد زندگیش را وقف کارگشایی و باز کردن گره از کار درماندگان می‌کرد و با آن‌که درد سخت ترکش‌های توپ و خمپاره را در بدن خود همیشه به همراه داشت، ولی درد دردمندی از بیچارگان هیچ‌گاه نگذاشت که تألم ناشی از جانبازی او را از پای بیاندازد.

جایگاه شهید «فیض» عالیست، خداوند متعالی گرداند و غفران و رحمتش را ارزانی او بدارد و ان‌شاءالله از یاوران حقیقی سید شهیدان عالم حضرت حسین بن علی(ع) گرداند و این همه مرارت و فداکاری را از او قبول نماید.

اینجانب مراتب تسلیت خود را اولاً به خانواده این عزیز خصوصاً به همسر گرامی وی و ثانیاً به عموم بسیجیان و سپاهیان عزیزی که با او بودند و افتخار همراهی او را داشتند و ثالثاً به مردم شریف شهرستان «یزد» و «اردکان» ابراز و ابلاغ می‌نمایم و انتظار دارم مردم عزیز این دو شهرستان آن‌چنان که شایسته مقام و منزلت والای این شهید سرافراز است از ایشان تجلیل به عمل آورند و در مراسم و مجالس بزرگداشتش شرکت همه جانبه داشته باشند.

پیام معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خانواده محترم جانباز شهید گران‌قدر سید حسین فیض اردکانی

سلامٌ علیکم

خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی با صبر و شکیبایی در کوچه‌های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند. اما قدم‌های ایشان هیچ‌گاه زمین‌گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که روح پر تمنایشان را به هم‌رزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عارفانه جانباز شهید گران‌قدر «سید حسین فیض اردکانی» سردار رشید اسلام، مبارک باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. جانباز معظمی که سال‌ها در خدمت به خانواده گران‌قدر شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت گام‌های مؤثری برداشت.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha