پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بنابی

حوزه/ امام جمعه بناب گفت: حمایت از تولید داخلی را وزرا و مسئولان باید ابتدا از خودشان شروع کنند تا به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب، امروز در همایش رابطان شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با موضوع حمایت از کالای ایرانی با اشاره به نامگذای سال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی ابراز داشت: حمایت از تولید و کالای داخلی بزرگ ترین اقدام برای حل مشکل اشتغال در کشور است و مسئولان باید این موضوع را از ادارات و خانواده های خود شروع کنند تا در بین مردم به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی افزود: در دهه اخیر، رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد را محور تعیین شعار سال قرار می دهند و امسال نیز موضوع اقتصاد در محور نامگذاری قرار گرفت، ایشان تاکید کردند ما باید از تولید داخلی حمایت کرده و آن ها را مصرف کنیم.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب خاطرنشان کرد: باید از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد پرهیز کنیم، این کمال بی انصافی است که تولید داخلی را رها کرده و سراغ کالای خارجی برویم.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه خداوند برای کافران این موقعیت را قرار نداده است که بر ما مسلط باشند، اظهار داشت: یکی از مصادیق جدی تسلط کافران بر ما تسلط اقتصادی بر بازار و تسلط به اراده و سلیقه ما در خرید کالاست و می باید با حمایت از تولیدات داخلی مانع تسلط خارجی ها در این عرصه شویم.

وی با بیان اینکه نباید نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تنها در شعار خلاصه شود، تاکید کرد: این چه مصیبتی است که مردم برای تهیه وسایل مورد نیاز به سمت کالاهای خارجی می روند و کشور گریبان گیر آن شده است.

فرماندار بناب نیز در این نشست از آمران به معروف و ناهیان از منکر خواست تا مردم را از خرید کالاهای خارجی نهی و به خرید کالاهای داخلی ترغیب کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha