جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ملت ما در راه صیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جوانهای زیادی را از دست داد و سختی های زیادی را متحمل شد تا این که به دنیا بفهمانیم زورگویان در مقابل ایران و ارزش های اسلامی نمی توانند پیروز میدان باشد و مقاومت و جهاد در راه خدا اصل موفقیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در جمع کارکنان و فرماندهان سپاه شهرستان قزوین گفت: امروز ما باید در جامعه اسلامی آگاه باشیم که ولایت ولی فقیه و امامت، محور همه امور جریانات است که باید همیشه و در همه عرصه ها گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم تا بتوانیم از توطئه های دشمنان در امان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه امروز کشورهای استکباری جهان در تلاش برای حفظ جایگاه اسرائیل غاصب هستند،غافل از اینکه که این رژیم کودک کش در سراشیبی سقوط قرار گرفته است:تصریح کرد، امروز در جهان شبکه های مخوف بین المللی جریان ایران هراسی، شیعه هراسی و کشتار شیعیان را به راه انداخته اند تا موضوع فلسطین و همه جنایت هایی که رژیم غاصب اسرائیل انجام می دهد، در سایه این هیاهوها به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: آنانی که فکر می کنند که علت دشمنی ایرانی با دولت آمریکا بر سر موضوع فناوری هسته ای، باید بدانند که این دولت مستکبر طی سالها  در قالب توطئه های مختلف، چه جنایت هایی را قبال مردم جمهوری اسلامی انجام داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ملت ما در راه صیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جوانهای زیادی را از دست داد و سختی های زیادی را متحمل شد تا این که به دنیا بفهمانیم زورگویان در مقابل ایران و ارزش های اسلامی نمی توانند پیروز میدان  باشند و مقاومت و جهاد در راه خدا اصل موفقیت است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: بصیرت مردم و حرکت در مسیر ولایت عاملی برای پیروزی مردم در مقابل همه قدرت ها بوده که امروز باید بیش از همیشه تحرکات و فتنه های دشمنان را به خوبی رصد نماییم .

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha