پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ همایش حمایت از کالای ایرانی، با حضور آیت الله موسوی جزایری، علما و اساتید حوزه علمیه اهواز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش حمایت از کالای ایرانی با حضور علما و اساتید حوزه علمیه اهواز، ظهر امروز در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام مالکی، مدیر مدرسه درس خارج بقیه الله با بیان اینکه باید کالای ایرانی را تبلیغ کنیم، گفت: افزون بر تبلیغ دین و قرآن باید کالای ایرانی را نیز تبلیغ کنیم؛ چراکه تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی سبب کارآمدی نظام اسلامی می‌شود.

بر اساس این گزارش، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در ادامه این مراسم تعصب و غیرت به کالای داخلی را ضروری دانست و اظهارداشت: متأسفانه غیرت ملی نسبت به تولیدات داخلی از بین رفته است و مردم نسبت به اجناس خارجی غیرت و تعصب خاصی دارند.

وی با تأکید بر اینکه ملتی که به دشمن متعصب و غیرتمند باشد محکوم به شکست و نابودی است، گفت: تعصب به کالاهای خارجی به یک بیماری واگیردار در جامعه تبدیل شده و هر چه سریع‌تر باید از گسترش این بیماری جلوگیری و ملت را نجات دهیم.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha