جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افطاری

حوزه/مدیر حوزه علمیه رضویه بیرجندگفت: به مناسبت شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) سفره افطاری برای ۱۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان و ۱۰۰ نفر از خانواه های اساتید و طلاب حوزه علمیه و ۲۰۰ نفر از همسایگان حوزه علمیه رضویه در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در این مدرسه برپا می شود.

حجت‌الاسلام علی جان دلدار  در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند از میزبانی 400 نفر در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در حوزه علمیه خبر داد و گفت: حوزه علمیه رضویه بیرجند 100 نفر از ایتام،  نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌پذیر و بد سرپرست را طی چند ماه گذشته شناسایی کرده است که به همراه ۳۰۰ نفر از خانواده اساتید و طلاب و همسایگان امشب افطاری می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه رضویه بیرجند با بیان اینکه رفتار و منش امام حسن(ع) باید الگوی ما نیز قرار گیرد، افزود: در روز ولادت امام حسن(ع) باید اطعام و اکرام از گستردگی بالایی برخوردار باشد.

وی بیان کرد: اگرچه سرپرستی ایتام و پهن شدن سفره‌های اطعام موردتوجه قرار گرفته، اما باید فراتر از آن باشد و برنامه‌ها به‌گونه‌ای طرح‌ریزی گردد تا اشخاصی برای کمک به همدیگر،‌ پیش‌قدم شوند و این فرهنگ نیز از طریق رسانه‌ها، تلویزیون و منابر به شکل وسیعی توسعه پیدا کند.

این مراسم هم‌زمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مدرسه رضویه بیرجند به همت طلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha