پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاد امر به معروف

نشست های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در دو نوبت بعد از ظهر و شب همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قران کریم یکی از غرفه های فعال در نمایشگاه قرآن غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 ستاد امر به معروف و نهی از منکر کتاب هایی را در خصوص مشاغل مختلف واحکام شرعی آن شغل به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به فراخور شغل آنها ارائه می دهد. کتاب های مرجع مربوط به امر به معروف و نهی از منکر از دیگر کتبی است که در این غرفه برای بازدیدکنندگان ارائه می شود.

این گزارش حاکی است، نشست های تخصصی در دو نوبت بعد از ظهر و شب، همراه با پرسش و پاسخ و اهدای جوایز برای شرکت کنندکان با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر در محل نمایشگاه برگزار می شود.

 

همچنین مسئولانی که در نمایشگاه برای بازدید حضور می یابند به این غرفه دعوت می شوند و با فعالیت های ستاد آشنا می شوند.

از دیگر کتاب های این غرفه  کتاب هایی است مربوط به قانون امربه معروف و نهی از منکر که در اختیار بازدیدکنندگان گذاشته می شود .

در غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فرم هایی طراحی شده تا داوطلبانی که مایل هستند داوطلبانه آمر به معروف و ناهی از منکر باشند، این فرم ها را پر کرده، بعدا با این افراد تماس گرفته می شود در سامانه ثبت نام می شوند و  آموزش تخصصی می بینند تا بتوانند با روش های مناسب امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر آموزش امر به معروف و نهی از منکر به شیوه تذکر لسانی است و شیوه تذکر کتبی نیز از دیگر برنامه های ستاد است که افراد می توانند با آن آشنا شوند؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر تهران در سایر استان ها و شهرستان های کشور فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha