پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ حضور مدیرعامل خبرگزاری حوزه در بخش رسانه های نمایشگاه قرآن(۳۱)

حوزه/ مدیر کمیته نهادهای عمومی و دستگاه های دولتی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به مشکلات نمایشگاه عنوان داشت: کار اجرایی که بی نقص نمی شود.

عباس نظری راد، مدیر کمیته نهادهای عمومی و دستگاه های دولتی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این نمایشگاه را سرآغاز دوره جدیدی از فعالیت های قرآنی دانست.

وی افزود: نمایشگاه بیست و ششمین براساس شعار «قرآن چلچراغ هدایت» برنامه محوری را محور فعالیت های خود قرار داد به همین جهت از ایده ها و نوآوری ها استقبال کرده و می کند.

نظری راد خاطرنشان کرد: البته زمان اجازه نمی دهد که معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان کوتاهی بتواند تحول عظیمی در تمام بخش ها انجام دهد ولی تاکنون براساس امکانات توانسته کارهای خوبی انجام دهد.

مدیر کمیته نهادهای عمومی و دستگاه های دولتی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن، در تببین جایگاه بخش حوزوی در نمایشگاه، عنوان داشت: نمایشگاه قرآن 25 سال یعنی ربع قرن است که برگزار می شود و همواره این روند روند رو به رشد بود.

وی ادامه داد: نمایشگاه های نخست تنها 4 الی 5 بخش داشت در حالی که اکنون 20 الی 30 حوزه را در بر می گیرد و فعالیت های حوزوی در بخش برادران و خواهران از جمله این فعالیت ها است و 4 الی 5 سالی بیش نیست که به این فعالیت ها پیوسته است ولی رشد خوبی داشت.

نظری راد تأکید کرد: البته معتقدم نمایشگاه بین المللی به ویژه بخش حوزوی جای کار بسیاری دارند. این میسر نمی شود مگر این که برنامه های نمایشگاه در طول سال برگزار شود، نه این که برنامه های مقطعی داشته باشیم. اگر این گونه کار را در طول سال تعقیب کنیم بیشتر می توانیم نیاز جامعه را رفع کنیم.

مدیر کمیته نهادهای عمومی و دستگاه های دولتی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات نمایشگاه، عنوان داشت: کار اجرایی که بی نقص نمی شود.

وی اضافه کرد: امور اجرایی ریخت و پاش و دارای نقاط ضعف و قوت است ولی نمایشگاه دستاوردهای بسیار خوبی داشته، البته ممکن است برخی از برنامه ها با فرار و نشیب همراه بود، ولی در مجموع کار نمایشگاه خوب بود. ولی اگر می خواهیم کارها بهتر پیش رود باید از پتانسیل جوانان نیز بهره ببریم.

نظری راد، قرآن را کتاب زندگی دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت قرآن برای حل مشکلات اجتماعی و امروزی نیز بهره کافی و وافی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha