پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمی

حوزه/ حجت الاسلام سلیمی گفت: نظام سلطه و در راس آنها آمریکا به برجام به عنوان نسخه ای برای تضعیف نظام اسلامی نگاه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام، امروز در جمع طلاب این مدرسه، اظهار داشت: اعتماد به اروپا خطایی دیگر است و مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود مبنی بر این که به مذاکرات با نظام سلطه خوشبین نیستند، فرموند که باید تضمین لازم از آنها اخذ شود.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: نظام سلطه و در راس آنها آمریکا به برجام به عنوان نسخه ای برای تضعیف نظام اسلامی نگاه می کنند و بعد از توافق و اجرایی شدن برجام، چه دستاوردهایی جز افزایش تحریم ها، از دست دادن فناوری هسته ای و گرانی و تورم برای ملت بزرگ ایران داشته است.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیان باید در صف اول مطالبه گری از مسئولان باشند و بابت وعده هایی که داده اند از آنها مطالبه و پیگیری کنند، امروز که آمریکا از برجام خارج شده مذاکره با سه کشور اروپایی و اعتماد به آنها دقیقا همان اعتماد به آمریکا است و نتیجه ای در برنخواهد داشت.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به این که زمانی که آمریکا در برجام بود هم هیچ دستاوردی برای ایران نداشت، گفت: برجام چه با آمریکا چه بی آمریکا هیچ دستاوردی برای ایران نخواهد داشت و تنها سبب افزایش تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر علیه ایران خواهد شد، لذا تنها راه نجات کشور بازگشت به گفتمان امام و رهبری و تکیه به توانتمندی داخلی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha