چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله دین پرور

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه تصریح کرد: بی شک حضور گسترده مردم و نسل جوان در مساجد و محافل مذهبی، تقویت کننده بنیه اعتقادی جامعه است.

آیت الله سید جمال الدین دین پرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که یکی از عوامل تقویت کننده بنیه اعتقادی و معنوی مردم، حضور در مساجد و محافل مذهبی است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان از این حیث فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی است تا عموم مردم به ویژه نسل جوان جامعه ما با حضور پررنگ در مساجد و هیئات و محافل قرآن خوانی و دعا و مناجات، زمینه تقویت قوای معنوی را در خود فراهم کنند.

وی با بیان این که فضای معنوی ماه رمضان، فرصتی بی نظیر در جهت اصلاح فرد و جامعه و دست یابی به گوهر کمال و تقوای الهی است، افزود: البته در این میان نقش روحانیون و مبلغین بسیار حایز اهمیت است؛ چرا که فعالیت این عزیزان در ماه رمضان و همچنین محرم و صفر، نمود و ظهور و بروز بیشتری دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین با بیان این که برخلاف تلاش های دشمن، مردم ما همچنان به روحانیت اعتقاد و اعتماد دارند، ابراز داشت: البته ما هم باید قدردان این اعتماد مردم باشیم و در مسیر تقویت بنیه های اعتقادی و دینی مردم و دفاع از انقلاب و نظام، همه تلاش و توان خود را بکار بندیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha