جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: امام راحل عظیم الشان (ره) هم به خداوند ایمانی استوار و ناگسستی داشت و هم به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و می دانست که با عنایت پروردگار به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید محمد مسوی در مراسم ضیافت نور جمعی از خانواده های طلاب و روحانیون که در سالن شهید مطهری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قزوین برگزار شد گفت:  عمل به دستورات الهی، مقدمه ای برای رسیدن به عبودیت و خضوع در برابر حق تعالی است، لذا ترک یک وظیفه ی شرعی آن هم با علم و آگاهی انسان را از مسیر عبودیت خارج می‌کند.

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با اشاره به فرا رسیدن شبهای قدر، بیان کرد: قرآن از شب قدر با عنوان سلامت تعبیر کرده و فضیلت آن بالاتر از هزار ماه است. فهم و تعقل در آیات قرآنی به‌عنوان بالاترین عبادت در این شب‌ها سفارش شده است زیرا موجب تداوم و استمرار ارتباط با خداوند می‌شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم معنوی‌ که می تواند در این شب ها مورد توجه باشد توبه و استغاثه در درگاه خداوند است، بدان معنا که از خداوند بخواهیم همه گناهان ما را مورد عفو و بخشش قرار دهد و ما را برای یک تحول در زندگی و گام نهادن در یک مسیر درست همراهی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در مسیر تحقق هدف الهی لحظه ای از پای ننشست و در مقابل ناملایمات خم به ابرو نیاوردند.

وی اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان (ره) هم به خداوند ایمانی استوار و ناگسستی داشت و هم به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و می دانست که با عنایت پروردگار به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha