شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دومین همایش فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران_امیر خوراکیان

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی، گفت: اگر کسی با هنر و ابتکار خودش تولید قرآنی داشته باشد لازم است تا حمایت های لازم از آن تولیدات انجام بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» خوراکیان، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی در آیین رونمایی از پورتال جامع علوم و معارف قرآن که در بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد، اظهار داشت: اگر به مفاهیم قرآن کریم در کنار تلاوت قرآن توجه شود، توفیقات بسیاری شامل حال بسیاری از انسان ها می شود، بنابراین این اقدام دفتر تبلیغات اسلامی الگوی ارایه معارف در فضای مجازی است.

وی به نحوه تبدیل محتوا اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینکه باید خدمات پایه را به عنوان مرز های کشور در داخل راه اندازی کنیم مانند موتور های جست و جو و بانک های اطلاعاتی باید در تولید مختوا های مناسب تلاش نمایم.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی گفت: پیشنهاد من این است که رویکرد ویژه ای در معرفی آن نظر گرفته شود، زیرا تولیدات جوانان علاقه مند که تولیدات قوی نیز هست، نیازمند حمایت می باشد.

وی ابراز کرد: اگر کسی با هنر و ابتکار خودش تولید قرآنی داشته باشد، لازم است حمایت های لازم از آن تولیدات انجام بگیرد.

لازم به ذکر است پورتال جامع علوم و معارف قرآنی به آدرس www.quran.isca.ac.ir شامل مقالات قرآنی، پرسمان های قرانی، فرهنگ قرآن، کتاب خانه ، دائرة المعارف و پایان نامه های قرآنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha