شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 قرآن کریم

حوزه/ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان قم آموزش قرآن را مقدمه ای برای عمل به تعالیم الهی و دینی دانست و گفت: برگزاری جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی باید به سوی فرهنگ سازی قرآنی در استان حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ عطاءالدین قاسمی صبح امروز در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام‌جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های مطلوب قرآنی در مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس استان، اظهار داشت: امیدواریم این فعالیت‌ها منجر به افزایش توسعه فرهنگ قرآنی در ذهن و روح مردم شود.
وی افزود: با توجه به این که هدف از برگزاری جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی ترویج و تبلیغ قرآن و عترت در حوزه‌های مختلف است، در راستای این هدف باید فعالیت‌های مناسب و مطلوبی داشته باشیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قم تصریح کرد: متأسفانه در استان در حوزه‌های مختلف موازی کاری وجود دارد به‌نوعی آموزش‌ها در حوزه‌های مختلف به بخش‌های گوناگون داده می‌شود اما مداوم و ادامه‌دار نیست.
وی آموزش قرآن را مقدمه‌ای برای عمل به قرآن دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی باید به‌سوی فرهنگ‌سازی قرآنی در استان حرکت کند.
قاسمی بابیان اینکه فعالیت‌های قرآنی باید تقویت شود، ابراز کرد: عنوان جلسه شورای فرهنگ توسعه قرآنی باید به گسترش و توسعه فعالیت‌های قرآنی تغییر یابد تا نتیجه آن مطلوب‌تر شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha