جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 451999
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: مردم انتظار دارند در وضع قوانین کشور قوانینی که جلوی اختلاس ها، خیانت ها و دزدی ها را می گیرد توجه خاصی داشته باشید که دارید ولی حساسیت تان بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در شورای اداری استان آذربایجان شرقی که با حضور استاندار و مدیران استان آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: دشمنان انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه اختلاف افکنی در داخل کشور را کلید زده اند.

وی با اشاره به اعتصاب های اخیر کشور افزود: بسیاری از حاضران در این اعتصاب ها در جریان امر نیستند با وجود اینکه خودشان در مسیر نظام و انقلاب هستند، ولی از برنامه دشمنان بی خبر هستند.

امام جمعه تبریز خطاب به مدیران حاضر در شورای اداری استان، اظهار داشت: در وضعیت کنونی کشور، برای توسعه و پیشرفت نیازمند امیدواری به آینده هستیم، به مردم امید دهید تا به آینده کشور امید داشته باشند.

وی در ابتدای سخنان خود نیز با تاکید بر نقش معنویت در معیشت انسان ها، اظهار داشت: زندگی شیرین تنها با یاد خدا تامین می شود، معنویت در زندگی مادی هم نقش اساسی دارد، اگر به یاد خدا باشیم از طرف مادی هم خدا تامین می کند.

وی با اشاره به فراررسیدن هفته نیکوکاری گفت: در این هفته به منظور حمایت از ایتام و‌مستمندان در برخی هزینه ها صرفه جویی کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به نمایندگان مجلس در جلسه، گفت: مردم انتظار دارند در وضع قوانین کشور قوانینی که جلوی اختلاس ها، خیانت ها و دزدی ها را می گیرد، توجه خاصی داشته باشید که دارید، ولی حساسیت تان بیشتر باشد.

امام جمعه تبریز در ادامه به معضل بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: هر آنچه که می توانید در مورد اشتغال جوانان عنایت داشته باشید مردم رنج می برند روزانه ده ها نفر در این خصوص انتقاد می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha