پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه علمیه خراسان

مسابقه قرآنی نور الثقلین توسط حوزه علمیه خراسان در بیست و ششمین نمایشگاه قران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن غرفه حوزه علمیه خراسان یکی از فعال ترین های بخش حوزی نمایشگاه به شمار می آید.

این غرفه علاوه بر عرضه کتاب و مقالات علمی پژوهشی به برگزاری مسابقه و برنامه های متنوع دیگری در نمایشگاه قرآن اقدام می نماید.

حجت الاسلام اسدالله علیزاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن اظهار داشت: مسابقه قرآنی نورالثقلین توسط حوزه علمیه خراسان با هدف آشنایی مردم با کلام اهل بیت(ع) طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقه از کتاب چهل حدیث برای سنین مختلف برگزار می شود، گفت: احادیث دارای معیار های تناسب محتوایی با خصوصیات و نیازهای مخاطب در هر سنی، اختصاص نداشتن به موقیت خاص مکانی و زمانی، صریح بودن معنا و روانی و کوتاهی ترجمه طراحی می شوند.

مسؤل دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان افزود: هرشب 5 سؤال میان شرکت کنندگان توزیع می شود  که از بین آنها به قید قرعه به تعداد 8 نفر جوایزی اهدا می شود و علاوه بر آن یک جایزه ویژه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را خواهیم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: مسابقه شمیم وحی ویژه طلاب و دانشجویان رشته های قرآنی به صورت تخصصی توسط حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha