جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با اعضای مرکز فرهنگی عصر ظهور اهواز

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار اعضای مرکز فرهنگی عصرظهور اهواز، گفت: زحمات روحانیون جهادی اهواز در کمک به خیرین قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان، در جریان بازدید از مرکز فرهنگی-جهادی عصر ظهور اهواز، با جمعی از روحانیون جهادی این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

موصلی در این دیدار، با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه کمک به خیرین و نیازمندان و همچنین اقدامات فرهنگی-تربیتی مرکز فرهنگی عصر ظهور، گفت: خوشحالم که در اهواز چنین روحانیون با تلاشی، برای خدمت به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق حاشیه، این چنین تلاش و خدمت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور، طرح‌ها و فعالیت‌های این مجموعه را ابتکاری و با قابلیت الگوبرداری دانست و اظهارداشت: زحمات روحانیون جهادی اهواز در کمک به خیرین قابل ستایش است.

لازم به ذکر است، در این جلسه که با حضور جمعی از معاونین مرکز فرهنگی و جهادی برگزار شد، مسئولین مربوطه گزارشی از روند فعالیت‌های معاونت خود ارائه کردند.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha