پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی روشندل

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان به تعامل سازنده خبرگزاری ها به ویژه خبرگزاری حوزه با مراکز حوزوی، دینی و قرآنی اشاره کرد و گفت: رسانه بالاترین و اساسی ترین نقش را دراشاعه فرهنگ قرآنی دارد.

حجت الاسلام علی روشندل، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قران کریم، اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه قرآن حوزه علمیه با استفاده از ظرفیتی که دارد توانست خوب و قدرتمند ظاهر شود.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه نمایشگاه قرآن امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، گفت: آنچه باید در نظر داشت این است که هرسال به خصوص حوزویان با آثار و محصولات جدید ظاهر شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیازمند قرآن هستند و این قرآن باید در جامعه و زندگی آن ها پیاده شود، تصریح کرد: استقبال مردم از نمایشگاه قرآن و بخش حوزوی حاکی از آن دارد که باید در بخش قرآن و نهج البلاغه بیشتر کار و تلاش نماییم.

حجت الاسلام روشندل با بیان اینکه مردم امروز تشنه قرآن و معارف آن هستند به سبک زندگی قرآنی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری و بسیاری از بزرگان بر سبک زندگی اسلامی و اینکه باید سبک زندگی مردم قرآنی باشد تأکید دارند که این مسؤلیت بر عهده حوزه های علمیه و روحانیت است.

وی در ادامه به ظرفیت های موجود حوزه علمیه خراسان اشاره کرد و گفت: امسال حوزه علمیه کهن خراسان بسیار خوب و قوی در نمایشگاه قرآن ظاهر شد و علاوه بر معرفی فعالیت های قرآنی، برنامه های مختلفی چون مسابقات قرآنی را برای بازدید کنندگان برگزار و فضای نمایشگاه را به عطر رضوی معطرتر کرد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه رسانه بالاترین و اساسی ترین نقش را در اشاعه فرهنگ قرآنی دارد، عنوان کرد: اگر رسانه نباشد، امروز نمایشگاه جلوه ای ندارد و رسانه زبان گویای نمایشگاه است.

حجت الاسلام روشندل به تعامل سازنده خبرگزاری ها به ویژه خبرگزاری حوزه با مراکز حوزوی، دینی و قرآنی اشاره کرد و ابراز داشت: پوشش فراگیر اخبار نمایشگاه قرآن نیز می تواند در اشاعه فرهنگ قرآنی مؤثر باشد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خراسان مطرح کرد: صرف خبر کافی نیست و خبرگزاری ها، سایت ها و حوزه علمیه نیز باید تحلیلی داشته باشند نسبت به نمایشگاه و برای اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جوامع اسلامی و ملت مسلمان برنامه ریزی نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha