پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حبیبی

مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: خواهران طلبه در بخش مشاوره در موضوعات اعتقادی، سیاسی، خانواده ، شبهات و کودک به افراد مختلف مشاوره ارائه می دهند.

حبیبی مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» پیرامون مهمترین برنامه های این مرکز در نمایشگاه قرآن گفت: یکی از برنامه های غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران امسال در نمایشگاه قرآن بخش مشاوره است که مثل هرسال با همکاری جامعه الزهرا(س) با حضور 7 نفر از مشاورین با تجربه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش مشاوره در قسمت هایی همچون  اعتقادی، سیاسی، خانواده ، شبهات و کودک به افراد مختلف مشاوره ارائه می دهند.

 

حبیبی افزود: دومین برنامه غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن، عرضه و نمایش دستاوردهای پژوهشی طلاب سطح دو، سه و چهار است که به صورت پایان نامه های برتر در این غرفه عرضه می شود.

وی در خصوص سایر برنامه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن گفت: امسال دو رونمایی از طرح های قرآنی را در دستور کار داریم که از جمله آن  رونمایی از طرح های قرانی نور هدایت و نور مبین که شامل طرح های قرآنی حفظ  ،تجوید و بیان مفاهیم صور قرآنی برای مخاطبان است.

 

مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با اشاره به کتب ارائه شده این مرکز در نمایشگاه قرآن گفت:  امسال نشر هاجر کتاب های مختلفی را عرضه کرده است که از جمله آن کتاب پیشگویی های آخر الزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی و  دررالکلم الفاطمی سبک زندگی فاطمی از دیدگاه حضرت زهرا(س) را بررسی کرده است و  بقیه مجلدهای دانشنامه شعر مهدوی  که شامل اشعار مهدوی از قرن 4 تا 14 هجری را شامل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha