پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نائب الشهدا

حوزه/ مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد درباره طرح نائب اربعین عنوان داشت: این طرح در اربعین برگزار شد و در آن هر فرد نائب الزیاره یک شهید شد.

حسین عامریان، مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن به تشریح برنامه های غرفه نائب الشهدا در این نمایشگاه بین المللی پرداخت.

وی گفت: تلاش کانون همبستگی فرزندان شاهد ارتباط گیری بیشتر جامعه با شهدا است به همین دلیل طرح های مختلفی طی دو سالی که آغاز به کار کردیم، برگزار می کنیم.

عامریان با اشاره به این که تاکنون 2 هزار نفر در این کانون ثبت نام کردند، عنوان داشت: طرح اصلی ما نیابت از شهدا در انجام امور معنوی و دینی است. در این طرح هر فرد نائب یک شهید می شود و کارهای خیری که انجام می دهد را به روح آن شهید تقدیم می کند.

وی ادامه داد: تاکنون نیز طرح های مختلفی همانند نائب اربعین و هر خشت یک نائب را برگزار کردیم.

مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد درباره طرح نائب اربعین عنوان داشت: این طرح در اربعین برگزار شد و در آن هر فرد نائب الزیاره یک شهید شد و در آن ایام یک میلیون کارت نیابت از شهدا را منتشر کردیم.

وی اضافه کرد: طرح هر خشت یک نائب نیز برای زلزله زدگان کرمانشاه برگزار می شود. در این طرح هر فرد برای کمک به زلزله زدگان هر خشت نمادی را به مبلغ 10 هزار تومان می خرد و این پول صرف زلزله زدگان می شود.

انتهای پیام/

313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha