جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هنر هفتم - سینما

حوزه/ کارگردان جوان سینما و تلویزیون کشورمان تصریح کرد: متاسفانه عملکرد سینمای ایران در عرصه های قرآنی ضعیف بوده و ما آثار شاخص چندانی در این زمینه ها تولید و عرضه نکرده ایم.

علیرضا امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: باید برای تقویت سینمای دینی و قرآنی، حمایت های لازم از سوی نهادهایی چون وزارت ارشاد به صورت هدفمند و درست صورت گیرد تا آثاری ساخته و اکران شوند که در عین داشتن محتوای مناسب و غنی بتوانند مردم را هم به سینماها جذب کنند.

وی افزود: گاهی اوقات بودجه هایی در اختیار یک تهیه کننده یا کارگردان قرار می گیرد که خروجی آن فیلم های سفارشی و کم اثر است و حال آن که در درجه اول تولید فیلم ها در این زمینه ها باید برآمده از دل باشد.

کارگردان فیلم "استشهادی برای خدا" همچنین با ابراز خرسندی از توجه به سینما و رسانه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: امیدوارم در سال های آینده و در خلال برگزاری این رویداد مهم قرآنی و دینی، چند روزی به بررسی آثار مهم سینمای ایران در عرصه های دینی و قرآنی اختصاص داده شود تا به این وسیله توجه دوستان فیلمساز ما به این مقولات بیش از پیش باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha