جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم، ماه رمضان و فضای معنوی این ماه عزیز را بهترین فرصت برای معرفی و تبلیغ کتب دینی و قرآنی توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عطاء الله جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که باید از لحظه لحظه روزها و شب های باقی مانده از ماه مبارک رمضان در مسیر بندگی و عبادت خدای متعال نهایت استفاده را بُرد، گفت: یکی از زمینه های این تقرب می تواند بحث مطالعه قرآن ، ادعیه و کتب ارزشمند دینی و قرآنی باشد به خصوص این که به هر حال ماه رمضان بهار قرآن و بهترین فصل مناجات با خدای متعال نیز به شمار می رود.

وی افزود: در چنین ماهی یکی از کارهای ارزشمند و پربرکت این می تواند باشد که ما کتب دینی و قرآنی را به یکدیگر معرفی کرده و در تبلیغ این قبیل آثار در حد توان خویش بکوشیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین در ادامه با اشاره به این که فضای خاص ماه رمضان ، بهترین و مناسبت ترین زمان برای برگزاری نمایشگاه های دینی و قرآنی است، ابراز داشت: نمایشگاه قرآن و عترت استان قم ، فرصت بسیار مناسبی است تا به برکت ماه رمضان که بهار قرآن است با جدیدترین دستاوردهای قرآنی و دینی آشنا شویم و با این مباحث انس لازم را پیدا کنیم.

وی با اشاره به فعالیت غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در این دوره از نمایشگاه گفت: ما در این غرفه به معرفی و تبیین فعالیت های انجام شده در زمینه جشنواره کتاب خوانی رضوی، همچنین ارایه فرم عضویت با تخفیف ویژه برای کتابخانه های عمومی استان و نیز معرفی کتب بریل بخش ناشنوایان کتابخانه آیت الله خامنه ای پرداخته ایم که با استقبال بازدیدکنندگان نیز همراه بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha