جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طیب حسینی

حوزه/ مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم، گفت: امیدواریم بتوانیم دبیر خانه ای را برای بخش حوزوی نمایشگاه قرآن شکل دهیم که در طول سال با ارتباط با مراکز قرآنی حوزوی بتواند تولیدات قرآنی آن ها را رصد و حمایت کند.

حجت الاسلام سید حسن طیب حسینی، مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن، اظهار داشت: امسال بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با همه محدودیت ها و کمبود هایی که وجود داشت موفق شد تمامی برنامه هایی که پیش بینی شده بود را اجرا و علاوه بر آن نیز برخی ایده های تازه ای که در طول برگزاری نمایشگاه به دست می اورد را تا حدودی عملیاتی نماید.

وی ادامه داد: با توجه به فضای خوب و استقبال گسترده مردم به نظر می رسد که نمایشگاه در جذب مخاطب موفق عمل کرده است، در عین حال که انتظار ما برای اطلاع رسانی بیش از این بود.

مدیر بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه آن بخش اطلاع رسانی که مربوط به فعالیت های نمایشگاهی است در رسانه ها انعکاس خوبی داده نشده است، گفت: از رسانه های این انتظار می رفت پوشش  رسانه ای مناسب، گسترده و کاملی از نمایشگاه انجام می دادند.

مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه تصریح کرد: این رویداد کمی در جمهوری اسلامی ایران نیست و بزرگترین رویداد ملی قرآنی کشور است که می بایست در پوشش گسترده رسانه ای قرار می گرفت.

حجت الاسلام طیب حسینی با بیان اینکه چهره آرایی و غرفه آرایی نمایشگاه قرآن امسال شکیل تر و جذاب تر از سال های گذشته بود، گفت: این امر به قیمت چینش غیر متعارف برخی از غرفه ها منجر شد، به نحوی که برخی غرفه های مؤثر و مفید محتوایی دیده نشدند و امیدواریم در سال آینده به آن توجه بیشتری شود.

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با اشاره به عرضه محصولات مختلف قرآنی در نمایشگاه، گفت: در عرضه محصولات در نمایشگاه دو نکته را باید مد نظر داشت اول این که محصول باید کاربردی و مفید باشد و با نگاه به نیاز تولید شده باشد یا حداقل بتواند رفع آسیب کند.

وی توضیح داد: نکته دوم در عرضه محصول این است که به فرمت نمایشگاهی تبدیل و با این فرمت در نمایشگاه عرضه شود که حوزه های علمیه با توجه به حضور نوپای خود در چنین نمایشگاه هایی هنوز به این مطلب به خوبی دست پیدا نکرده اند و لازم است تا آموزش های مورد نیاز در این بخش داده شود.

مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه مطرح کرد: ما بعد از اتمام نمایشگاه با توجه به نوع مأموریتی که ستاد برگزاری نمایشگاه قران برای خود تعریف کرده است امیدواریم بتوانیم دبیر خانه ای را برای بخش حوزوی نمایشگاه قرآن شکل دهیم که در طول سال با ارتباط با مراکز قرانی حوزوی بتواند تولیدات قرانی ان ها را رصد و حمایت کند و پیگیر طرح ها و ایده های نو باشد که اگر این اتفاق رخ دهد برای راه اندازی نمایشگاه سال آینده بیش از نیمی از راه را پیموده ایم.

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن خاطر نشان کرد: یکی از موفقیت های بخش حوزوی نمایشگاه قرآن میزبانی از مراکزی بوده است که برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن حضور می یافتند و توفیق دیگر آن گردهمایی مراکز و نهاد های حوزوی و هم افزایی آن ها در تولید محصولات قرآنی بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha