شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خالد قدومی

حوزه/ نماینده جنبش حماس در تهران بر لزوم ایستادگی همه جانبه ملت فلسطین و ملت های مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس، در تجمع همبستگی با قدس شریف و ملت فلسطین که در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد، گفت: ملت مقاوم فلسطین تصمیم گرفته است که با تمام توان خود در مقابل متجاوزان بایستد.

وی افزود: این ملت به آرمان خود و خون شهدا و وعده الهی ایمان کامل دارد؛ ملت فلسطین با تمام توان در مقابل متجاوزین و دنیایی ایستاده است که نه گوش شنوا دارند و نه می خواهند چیزی ببینند؛ چه کسی می تواند به این سؤال پاسخ دهد که گناه نوزاد هشت ماهه ای که چند روز اخیر توسط تک تیرانداز اسراییلی به شکل عمدی به شهادت رسید چه بود؟

نماینده جنبش حماس در تهران اظهارکرد:  دختر 21 ساله ای که تنها هدف او التیام زخم های مجروحان بود نیز توسط تک تیراندازان صهیونیست به شهادت رسید و چه کسی است که پاسخ این جنایات را بدهد؟ از خداوند مسئلت داریم که این شهدا را از ما بپذیرد و از این خون های پاک لعنتی علیه رژیم صهیونیستی و کسانی که در مقابل این جنایات سکوت می کنند بفرستد.

وی گفت: اگر فلسطینیان چند موشک به سمت دشمن متجاوز پرتاب می کند، بهانه ای می شود تا ما را تروریست بخوانند، ولی رژیم صهیونیستی ظرف یک ساعت 600 هدف را در غزه هدف قرار می دهد و 1400 نفر را به شهادت می رساند از نظر آنها تروریست نیست؛ پیش تر به ما خورده می گرفتند که مروج خشونت نباشید و به همین خاطر تظاهرات خود را به آرامی برگزار کردیم، ولی تنها ظرف یک روز بیش از 62 تن از شهروندان فلسطینی که در تظاهرات مسالمت آمیز شرکت کرده بودند به خاک و خون کشیده شدند.

قدومی بیان کرد: نماینده آمریکا در مقابل پیش نویس قطعنامه مقابله با کشتار نیروهای غیر مسلح به تندی اقدام کرد و به آن شکل زننده مخالفت خود را بیان می کند؛ آنها به هر شکلی می خواهند که حماس را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: بیش از یک میلیارد و دویست پنجاه میلیون مسلمان در دنیا حضور دارند که قبله اول آنها، قدس شریف است، ولی ترامپ با یک امضا به راحتی به این مکان مقدس توهین می کند؛ ما مردمی نداریم که در مقابل آنها قد علم کنند؛ گویا ذلت را پذیرفتند و این ذلت به دست خود آنها رقم خورده است.

نماینده جنبش حماس در تهران اظهارکرد: مسلمان کشی و برادر کشی به راحتی انجام می شود، زیرا جنگ شیعه و سنی برادران بسیاری را از ما می گیرد؛ این جنگ ها بین طوایف نیز به راحتی انجام می شود، ولی کاری در مقابل اسرائیل انجام نمی شود.

وی گفت: کاری با سرانی که با سرعت برای برقراری ارتباط با اسرائیل هستند، نداریم، ولی در این میان چاره ای نیز جز ایستادن در مقابل این دشمن خون آشام نداریم؛ ملیت و قومیت در این میان تفاوتی ندارد، زیرا اسرائیل دشمن خیره سر همه ما است و ما نیز چاره ای جز ایستادگی در مقابل آنها نداریم.

قدومی بیان کرد: اگر در مقابل این دشمن جنایتکار ساکت باشیم قطعا باید شاهد ریختن خون های بیگناهان بیشتری باشیم؛ مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به وظیفه خود عمل می کنند ودر مقابل این متجاوزان ایستاده اند و چشم امید به یاری ملت های مسلمان دارند.

نماینده جنبش حماس در تهران افزود: بیان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به این معنی نیست که نابودی اسرائیل حتما 25 سال طول خواهد کشید، بلکه به این معنی است که ممکن است پیش از 25 سال این اتفاق رخ دهد، ولی تابع اقدام عملی امت اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha