جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلسطین

حوزه/ تجمع همبستگی با قدس شریف و مردم مظلومین فلسطین، به همت مجمع تشکل های بین الملل، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ،در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از مسلمانان در آستانه روز جهانی قدس، مجمع تشکل های بین الملل اقدام به برپایی اجتماع مردمی و بین المللی نمود.

این مراسم در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران و با حضور تشکل های بین الملل مشتکل از 70 تشکل مردمی فعال در عرصه بین المللی و شخصیت های فعال جبهه انقلاب اسلامی و محور مقاومت و فلسطین شریف برگزار برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی های شخصیت های فعال و مجاهد جبهه مقاومت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شیخ عبدالله صالح از مجاهدین بحرینی در سخنانی گفت: در این ایام از طریق روزنامه ها و اخبار و رسانه ها، تظاهرات بازگشت مطرح شده است که این مساله مسئولیت ما را نسبت به قدس بیشتر می کند و ما نیز باید در این عرصه به وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

این مجاهد بحرینی اظهار کرد: زمانی که شهدا، در مقابل ما به زمین می افتند، باعث افزایش مسئولیت ما می شود و باید این مسئولیت را به سرانجام برسانیم؛ این تحولات ما را به حقیقت این پیام الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطمئن تر می کند که تا 25 سال دیگر، اثری از اسرائیل نخواهد بود.

در ادامه این مراسم، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران گفت: اگر در مقابل این دشمن جنایتکار ساکت باشیم قطعا باید شاهد ریختن خون های بیگناهان بیشتری باشیم؛ مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به وظیفه خود عمل می کنند ودر مقابل این متجاوزان ایستاده اند و چشم امید به یاری ملت های مسلمان دارند.

وی افزود: بیان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به این معنی نیست که نابودی اسرائیل حتما 25 سال طول خواهد کشید، بلکه به این معنی است که ممکن است پیش از 25 سال این اتفاق رخ دهد، ولی تابع اقدام عملی امت اسلامی است.

پس از سخنرانی نماینده جنبش حماس در تهران، حاضران در این تجمع با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و.... با اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، بر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

در پایان این تجمع، بیانیه مجمع تشکل های بین الملل با بندهای مختلف مبنی بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و اهمیت پیگیری این جنایات در عرصه های مختلف قرائت شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha