پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 452258
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تصاویر/ نشست مجمع تشکل های بین الملل در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران

حوزه/ نشست مجمع تشکل های بین الملل با حضور مدیران این مراکز، در تهران برگزار شد و در پایان این مراسم پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نشست مجمع تشکل های بین الملل، شب گذشته با حضور فعالان تشکل های مردمی و فعال در عرصه مقاومت بین الملل، در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد.

این برنامه در ادامه تجمع تشکل های بین الملل در خصوص دفاع از ملت مظلوم فلسطین برگزار شد و در آن مدیران تشکل های مردمی بین الملل حضور یافتند و به بیان تجربیات و نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت های خود پرداختند.

در ابتدای این نشست، ایمان عادلی، دبیر مجمع تشکل های بین الملل در سخنانی با اشاره به فعالیت های این مجمع، گفت: این مجموع کاملا خودجوش شکل گرفته و به دنبال فعالیت های گسترده فرهنگی و آموزشی و تاثیرگذاری در کشورهای مختلف به خصوص محور مقاومت است.

پس از سخنان وی، مدیر مرکز مطالعات و پژوهش های مجمع جهانی بیداری اسلامی به تشریح وضعیت امروز محور مقاومت و نقش آن در منکوب کردن جریان استکبار در منطقه پرداخت.

در ادامه این مراسم مدیران چند تشکل مردمی بین الملل به بیان تجربیات خود در عرصه تبلیغ بین الملل و همچنین مباحث فرهنگی مورد نیاز در این عرصه پرداختند.

آخرین بخش این مراسم، حضور گسترده مدیران این تشکل ها در میدان فلسطین و به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی بود که با شور خاصی برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha