جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: امام شناسی پیش زمینه همه معرفت ها است و اگر کسی در این مرحله شکست بخورد، در هیچ کدام از مراحل نمی تواند پیروز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان، در جلسه تفسیر قرآن که در آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد، با اشاره به این که مومن باید هوشیار باشد گفت: مومنی که در مکتب اهل بیت(ع) تربیت شده، باید بسیار هوشیار بوده و هر موقع دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بود، محکم او را بر سر جایش بنشاند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شرط لازم برای مقابله با شبهات موجود که هر روز بیشتر هم می شود، بیداری و اهل معرفت بودن شیعیان است. این مشکل بسیار بزرگی است که نمی دانیم چه طور باید با این شبهات برخورد کنیم و دشمنان را ساکت کنیم.

وی در پاسخ به شبهات ایجاد شده در زمینه مهدویت گفت: چه طور امکان دارد خدای حکیم که قلب را به عنوان رهبر در بدن انسان قرار داده است این عالم بزرگ را بدون پیشوا رها کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: شیعیان وظیفه دارند با تمام توان در مسیر پیشرفت دین تلاش کنند و با عملکرد خود قلب امام زمان(عج) و نایب بر حقش، رهبر معظم انفلاب را خشنود کنند.

آیت الله طه محمدی در پایان تاکید کرد: امام شناسی پیش زمینه همه معرفت ها است و اگر کسی در این مرحله شکست بخورد، در هیچ کدام از مراحل نمی تواند پیروز باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha