پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: راهپیمایی روز قدس به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت المقدس به وجود آمده بسیار باشکوه ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، عصر روز گذشته در شصت و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که در محل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد، با اشاره به حساسیت روز قدس امسال اظهار داشت: روز قدس هم به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت المقدس به وجود آمده، بسیار باشکوه‌ تر از سال‌های گذشته در آذربایجان شرقی برگزار می‌ شود.

وی افزود: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیز با رونق و شکوه ویژه ای با حضور مردم برگزار خواهد شد.

امام جمعه تبریز بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نباید فقط به چراغانی کردن در ایام دهه فجر تمرکز شود؛ بلکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت هنرمندانه برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اینکه در حوزه جاده، برق، گاز، آب، آموزش و پرورش، علم و تکنولوژی و... موفقیت ‌ها و پیشرفت ‌های زیادی را در کشورمان شاهد هستیم، گفت: بعد از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی داشتیم که باید برای عموم مردم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان از تریبون نماز جمعه، هر هفته یکی از حوزه‌ های خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح خواهیم کرد.

امام جمعه تبریز در پایان، با اهمیت برشمردن خرید کالای ایرانی و فرهنگ ‌سازی در این زمینه، تصریح کرد: همه نهادها باید اقدامات فرهنگی خود در راستای فرهنگ ‌سازی شعار سال مبنی بر خرید کالای ایرانی را گزارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha