جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار طلاب حوزه علمیه قم، توصیه هایی در خصوص تعمیق روند تحصیل علمی ارائه دادند و تاکید کردند: حوزه نجف اشرف مادر حوزه های علمیه است و به خاطر برنامه درسی خاصی که دارد، ممتاز است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی در دیدار طلاب حوزه علمیه قم، توصیه هایی در خصوص تعمیق روند تحصیل علمی ارائه دادند.

معظم له تاکید کردند: حوزه نجف اشرف مادر حوزه های علمیه است و به خاطر برنامه درسی خاصی که دارد، ممتاز است.

ایشان افزودند: حوزه نجف معنویت خود را از حرم امیرالمؤمنین (ع) می گیرد و این حوزه تاکنون فقها، مفسران، متفکران و ادبای بزرگی به جهان اسلام تحویل داده است.

تولیت عتبات عراق با  حضرت آیت الله بشیر نجفی دیدار کرد

سید موسی خلخالی مدیر کل اداره عتبات و زیارتگاه های شیعی عراق با آیت الله بشیر نجفی دیدار و پیرامون اوضاع عتبات و ارائه خدمات به زائرین گفتگو کرد.

آیت الله نجفی خدمت به زائران عتبات مقدس و زیارتگاه ها را موجب افتخاری بزرگ دانستند و گفتند: کارگزاران عتبات باید به مسئولیت خود عمل کرده و اخلاق خوبی داشته باشند تا اخلاق دین اسلام را بازتاب دهند.

ایشان ارتقای سطح عمرانی و خدمات عتبات را مهم دانستند.

جنگ شما با داعش، دفاع از دین اسلام و مقدسات عراق بود

هیئتی از عشایر و رزمندگان بسیج مردمی با آیت الله نجفی دیدار کردند که در این دیدار گفت: جنگ شما با داعش دفاع از دین اسلام و مقدسات عراق بود.

معظم له رزمندگان و مؤمنین را به تلاش برای کسب رضایت مادر دعوت و اشاره کردند: مادر منبع تربیت درست است و فرزندان را با محبت اهل بیت (علیهم السلام) رشد می دهد و جانفشانی و ایثار به خاطر اسلام، مقدسات و وطن را در جان آنان نهادینه می کند.

دولت از عقب ماندگی و فسادی اداری و مالی رنج می برد

حضرت آیت الله بشیر نجفی تاکید کردند: ملت عراق باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت کشور و پشت سر گذاشتن عقب ماندگی به کار گیرند.

ایشان افزود: احساس مسئولیت در قبال کشور، فرهنگ، آگاهی و تجربه مدیریتی در اداره نهاد های دولتی از ویژگی مسئولین موفق است.

آیت الله نجفی تصریح کردند: دولت از بسیاری از مشکلات، عقب ماندگی و فسادی اداری و مالی رنج می برد و بعد از پیروزی علیه داعش باید با منافقین مبارزه شود.

رابطه مردم و مراجع نجف اشرف ناگسستنی است

آیت الله بشیر نجفی در دیدار هیئتی از "آل مرزه" تاکید کردند: هیچ مانعی مراجع نجف اشرف را از مردم جدا نمی کند و رابطه مستمر و محکمی بین آنان وجود دارد.

ایشان افزودند: توطئه های زیادی در دهه های گذشته برای ضربه زدن به حوزه علمیه انجام گرفت اما با حکمت، رهبری و صبر مراجع رو به رو شد و شکست خورد.

آیت الله نجفی اشاره کردند: مراجع نجف از حوزه علمیه به عنوان یک نهاد دینی استوار محافظت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha