چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جوانان از فرصت عظیم شب قدر، نهایت استفاده را در جهت رشد و تعالی معنوی خود ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که فرصت شب های قدر بهترین بهانه برای آشتی مجدد با خدای متعال است، اظهار داشت: شب قدر شبی است که به فرموده امام صادق (ع) قلب ماه مبارک رمضان است و خدای متعال در قرآن کریم آن را شبی پربرکت دانسته است.

وی با بیان این که بنا بر تصریح قرآن، ارزش شب قدر برتر از هزار ماه است، گفت: در این شب عزیز به برکت قرآن و نام اهل بیت(ع) ما باید به درگاه الهی تضرع و التجا داشته باشیم و در سایه مناجات و راز و نیاز با خدا ، سعادتمند شویم.

این استاد حوزه بیان داشت: به لطف الهی، مردم ما به خصوص نسل جوان، سال به سال حضور گسترده تری در مراسم های شب قدر دارند و به خصوص توصیه ما به جوانان و نوجوانان عزیز آن است که از این فرصت عظیم و بی نظیر در جهت خودسازی معنوی خود نهایت استفاده را ببرند.

وی همچنین افزود: حقیقتاً یکی از خواسته های بسیار خوب و لازم در شب قدر آن است که از پروردگار عالم بخواهیم به برکت قرآن و اهل بیت (ع) ما را در مسیر رشد و تکامل اخلاقی و معنوی یاری دهد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha